Masz pytania?

(+48) 530 793 883    info@poledancebutik.pl

Reklamacje

Ponieważ selekcjonujemy dla was produkty najlepszej jakości, reklamacje zdarzają się niezwykle rzadko więc u nas nie musisz czekać w kolejce, procedujemy je w trybie ekspresowym. Gwarancję realizuje producent, poledancebutik pośredniczy w całym procesie i reprezentuje kupującego. 

Nie należy samemu odsyłać do nas towaru fizycznie do reklamacji bez wezwania. 

Reklamację należy zawsze zgłosić mailowo, wiadomość należy zatytułować "REKLAMACJA #numer zamówienia" i zachować ciągłość korespondencji poprzez odpowiedzi w tym samym wątku. 

Prosimy o podanie kilku niezbędnych informacji:

1. Jakiego produktu dotyczy reklamacja. 

2. Jakiego dokładnie elementu lub elementów składowych zestawy dotyczy reklamacja

(w przypadku rurki należy podać nazwę lub oznaczenie elementu z instrukcji obsługi lub opisu zestawu na naszej stronie. W przypadku przedłużek lub łączników należy podać ich długość w milimetrach) 

3. Do każdego reklamowanego elementu należy jednoznacznie przyporządkować materiał foto lub video i dokładnie opisać wadę. 

Nasz adres e-mail: info@poledancebutik.pl

W przypadku dobrze przygotowanego "materiału dowodowego" reklamacja może być uznana przez producenta nawet bez konieczności odsyłania towaru. Jeżeli zaistnieje taka potrzeba, przyślemy kuriera po odbiór towaru na nasz koszt, ale najpierw otrzymają państwo nowe części bezpośrednio od producenta. 

Jeżeli w mailu reklamacyjnym nie zostanie zaznaczone inaczej, części zamienne zostaną wysłane na ten sam adres, na który wysyłane było zamówienie. 

Z 12-miesięcznej gwarancji mogą skorzystać klienci, którzy zakupili produkty objęte gwarancją bezpośrednio w poledancebutik.pl. Przedstawienie paragonu fiskalnego nie jest konieczne, wystarczy skontaktować się z adresu e-mail lub numeru telefonu podanego w zamówieniu i podać jego numer. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl